Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

среда, 16. септембар 2009.

Srbija je prepuna čudesnih talenata


Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije, ovih dana kao član žirija u emisiji „Ja imam talenat” nadgleda i ocenjuje dve hiljade kandidata koji su spremni da pred kamerama pokažu svoje neverovatne veštine. Šou se snima u Pozorištu na Terazijama, a Tasovac u razgovoru za „Blic” kaže da će uskoro televizijski gledaoci moći i sami da se uvere u to da li u Srbiji postoje zaista talentovani ljudi, te dodaje da će do tog saznanja doći uz mnogo smeha, ali i suza.







- Jedan od razloga što sam pristao da budem deo tima najgledanijeg televizijskog formata svih vremena je bio da za sebe razrešim dilemu da li su ovi prostori zaista toliko bogati talentima ili je i to jedna od naših zabluda. Pronašao sam potvrdan odgovor. Naravno da u selekciji od dve hiljade ljudi koji su se prijavili ima i onih koji su tu zalutali, ali da se na kasting prve sezone prijavilo dve hiljade ekstra talenata, mi ne bismo još uvek čekali da uđemo na belu šengen listu, već bi Evropska unija čekala da uđe u Srbiju - kaže Ivan Tasovac član žirija Ja imam talenat.




Može li Srbija da dobije fenomen kakav je Suzan Bojl?
- Mislim da imamo ozbiljan entertejment šou. Sa jedne strane pravi talenti, a sa druge frikovi koji se definitivno ne mogu podvesti pod tu kategoriju, ali će sigurno biti među najgledanijima na „Jutjubu”. Biće smeha, ali i suza. Ali za mene je ovo čak i nešto više od vrhunskog varajatija i priče o talentu. Za mene je ovo sociološki i kulturološki fenomen koji daje novu sliku Srbije, apsolutno drugačiju od raznih kič parada. Videće se da i manje sredine Jagodina, Čačak, jug Srbije, sela po Vojvodini imaju ljude bogate duhom. Ovaj šou može i da ohrabri ljude da se ne stide što su normalni.

Imate li favorite među kandidatima?
- Imam favorite i sjajni su. Mnogima je to bio i prvi javni nastup u životu pred krcatim Pozorištem na Terazijama, dok ih snima 14 kamera, ali kad bih vam rekao ko su moji favoriti, morao bih da vas ubijem.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Ja imam talenat i Ja imam talenat forum

Нема коментара:

Oglasi