Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

среда, 16. септембар 2009.

Budite u žiriju Ja imam talenat!


Televizijski šou „Ja imam talenat!” koji će se na jesen emitovati na Televiziji „Pink”, uskoro počinje sa snimanjem, a novina je da će na audicijama i publika imati pravo glasa pri odlučivanju koji kandidat zaslužuje šansu u ovom zanimljivom rialitiju.

Audicije se snimaju i biće emitovane od septembra na kanalima Televizije „Pink”. Ulaz za publiku je slobodan, ali je broj mesta ograničen, tako da svi zainteresovani karte mogu da preuzmu na adresi Terazije 7-9 na pultu „Ja imam talenat!” već od srede, 15. jula. Termini audicija su: 21. jul u zgradi NIS-a u Novom Sadu, 23. jul u Narodnom pozorištu u Nišu, i od 25. do 31. jula u Pozorištu na Terazijama u Beogradu.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Ja imam talenat i Ja imam talenat forum

Нема коментара:

Oglasi