Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

субота, 19. септембар 2009.

Ja imam talenat: Intervju Danica Maksimović

Uspešna glumica Danica Maksimović nedavno je imala veoma težak zadatak. Jedan je od članova žirija novog takmičarskog šou programa „Ja imam talenat“ koji će početi da se emituje u ponedeljak, 21. septembra na televiziji „Pink“. U intervjuu za „Blic“, Danica otkriva na koji su sve način takmičari pokušali da „kupe“ njenu pažnju, koliko je odabir bio težak, ali priča i o ulogama i glumi.






- Verujem da će ovo biti najbolji takmičarski šou u našoj zemlji! Moji utisci su da smo veoma talentovana nacija i da će kroz naš šou neotkriveni i nesvakidašnji talenti tek zablistati jer ovo je samo početak. Mnogi ljudi svoje talente koriste kao hobi a to je ipak dar od Boga i mislim da je Sajmon Kauel našao pravi ključ da to predstavi celom svetu. Osećam se kao deo misije koja otkriva sve ono u ljudima što ni oni sami nisu znali da poseduju – kaže glumica Danica Maksimović.





Da li vam je bilo teško da izaberete najbolje?
- Da, bilo je teško ali polufinale kao i samo finale tek predstoje tako da Sizifove muke traju. (smeh)




Imamo li mi talente poput proslavljenje Suzan Bojl?
- Drago mi je što ćete moći da vidite mnoge dame koje bez obzira na njihov fizički izgled i profesiju zrače svojom neverovatnom lepotom kroz talenat koji poseduju.



Da li ste imali nekog favorita i u kojoj kategoriji?
- Da, ali vam neću otkriti, ustalom šou počinje uskoro pa ćete imati šta da vidite. (smeh)




Šta su sve ljudi radili i na koje načine se dovijali da pridobiju pažnju?
- Udvaranjem, poklanjanjem sitnica, a bogami padale su i neke pare! Sve ćete to imati prilike da vidite u serijalu „Ja imam talenta“.




Kakvo je vaše mišljenje o šou programima kao što je ovaj?
- „Ja imam talenat“ je najkopleksnija i najzahtevnija forma kako za samu produkciju tako i za sve učesnike (žiri, voditelji , publika). Radi se o konstantnoj interakciji i dokazivanju a samo jedan može biti najveći talenat na Balkanu. Za ostale šou programe ne znam, ali ako budem radila nešto slično, obavestiću vas.

Da li ovakav šou može da rodi zvezdu poput vas, dobru glumicu?
- Ovakav šou može da bude sjajna odskočna daska za karijeru bez obzira na vrstu umetnosti, ali za glumu posle bljeska sledi puno predanog rada tako da sve zavisi od toga koliko ćete ulagati u sebe i samim tim u svoj uspeh.

Kada smo kod glume, vi ste jedna od naših najboljih glumica. Šta vas je pokretalo sve ove godine?
- Ljubav! Neki reditelji i saradnici. I naravno publika. Oni su u meni prepoznali potencijal da mogu još dalje i još više zbog čega moja karijera i dan danas traje.

Uloga koje se uvek rado sećate?
- Samo jedna... Nemoguće... Jelena iz predstave „Soliter“ sa kojom sam počela, a onda je tu niz Jelena, iz filma „Hajduk“, serije Jelena, Elena iz Lukrecije, Aldonza iz predstave „Čovek od Lamance“, „Bal na vodi“, „Čarlston za Ognjenku“... Sada najviše uživam u Marti iz Virdžinije Vulf koja je trenutno na repertoaru u pozorištu „Slavija“.


Izvor: Blic



Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Ja imam talenat i Ja imam talenat forum

Нема коментара:

Oglasi