Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

четвртак, 27. мај 2010.

Farma Srbija Maca i Mina

Pevač Igor, nevenčani suprug pevačice Mine Kostić, postavio je na svom profilu na socijalnoj mreži „fejsbuk“ status u kojem je ozbiljno zaprećeno farmeru Draganu Marinkoviću.


Igor i Mina Kostić




- Ovog Macu ne treba izbaciti sa Farma Srbija, njemu treba metak u čelo i baciti govno na đubre da istrune - stoji na Igorovom profilu.



- To stoji na mom profilu, ali ne znači da sam ja to napisao. I sami znate da ima mnogo lažnih profila. Ja neću demantovati da sam napisao, ali vam neću ni potvrditi. Da li Maca zaslužuje metak u čelo i sve što je napisano, ja to ne znam - rekao nam je Kostić, dodajući ipak da je revoltiran Macinim ponašanjem prema Mini.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma Srbija i Farma Forum

Нема коментара:

Oglasi