Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

субота, 22. мај 2010.

Farma Srbija - Ćeranići lete iz Granda

Omraženi par sa Farme sačekaće izuzetno neprijatno iznenađenje kad napuste Lisović.

Milena Ćeranić i Nemanja Stevanović biće izbačeni iz „Grand produkcije“ čim okončaju boravak na Farma Srbija, saznaje Kurir iz dobro obaveštenih izvora.


Nemanja Stevanović, Milena Ćeranić






Ljubavni par iz Lisovića zgrozio je čitavu naciju svojim ponašanjem u popularnom rijalitiju, a razočaranje nije mogao da sakrije ni Saša Popović:

- Zaista ih nismo poznavali u ovakvom svetlu Farma Srbija. Ljudi moji, kako sam mogao da znam kakvi su oni! Nemanja je na nastupe uvek dolazio na vreme, obraćao mi se sa „vi“. Savetovao sam oboje da budu pristojni, da svaki dan kad ustanu kažu „dobro jutro“, pitaju šta treba da se radi... A oni su zaboravili na to ko su i ko ih je stvorio. Zaboravili su čak i da pevaju!

Naglasio sam im da paze šta rade i da nas ne obrukaju, što oni nisu ispoštovali. Osuđujem njihovo ponašanje - rekao je prvi čovek najjače produkcijske kuće u emisiji „Narod pita“, a svoje razočaranje nije krio ni Žika Jakšić:

- Pored Maje i Firčija, najveće razočarenje za mene su Milena i Nemanja. Taj rečnik, bahato ponašanje... Potpuno sam razočaran - izjavio je poznati menadžer.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma Srbija i Farma Forum

Нема коментара:

Oglasi