Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

понедељак, 10. мај 2010.

Farma Srbija Ivan Gavrilović

Denser Ivan Gavrilović, koji je zbog najmanjeg broja glasova publike u subotu uveče po drugi put napustio „Farmu", u intervjuu za Press kaže da mu nije bilo prijatno kada ga je njegov kolega Gagi isprozivao i ustao od slavskog stola u trenutku dok je on „ispuštao gasove".


Ivan Gavrilović






Za Miloša Bojanića kaže da je jedan bezobrazni matorac koji neviđeno laže, pa je morao da ga dovede u red.

- Kada sam saznao da je nagovarao Raku da me prebije nakon izlaska sa „Farma uživo ", u prvom trenutku nisam mogao da poverujem. Onda smo Gagi, Firči i ja napravili lokalni dogovor da ga malo isprozivamo da bismo mu ukazali na njegovo „šabansko" ponašanje. Morali smo to da uradimo jer je bezobrazan matorac. Čim je uvideo da je pogrešio, izvinio se i kleo u decu i porodicu kako on to navodno nije rekao.

Zašto si onako burno reagovao kada te je Gagi isprozivao što si „puštao gasove" za slavskom trpezom?

- Gagi me je potpuno izvalio! Kao da se desilo ne znam ni ja šta - „pukla atomska bomba". Nisam očekivao od njega da tako odreaguje! Poneo se kao da on nikada nije „puštao golubove".

Kako komentarišeš odnos Milene Ćeranić i Nemanje Stevanović?

- Koliko god delovali bezobrazno, oni su samo razmaženi klinci! Nemanja je jako dobar dečko, uvek hoće da pomogne i vredan je. S druge strane, iako Milena publici izgleda kao namćor, mislim da nije takva i da je situacija u kući doprinela da se ona ponaša nedolično. Mada, njena istorija jeste burna, naprimala se ona „bananamena" puno, ali ja to ne znam, tako se priča.

Zašto si nagovarao bivšu Nemanjinu devojku Draganu da mu se približi na imanju?

- Želeo sam da je „nafuram" na Nemanju, da napravimo neku spletku. To je bio moj domaći zadatak od strane našeg lokalnog tabora...

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma Srbija i Farma Forum

Нема коментара:

Oglasi