Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

недеља, 19. април 2015.

Tijana Ajfon: Moja porodica je bogata

Naše imanje je veliko. Iz seljačke sam porodice i imamo mnogo zemlje. Ne znam zašto je sad pitanje koliko imam para - rekla je Tijana.

 Tijana Ajfon


Iako je pre ulaska u rijaliti “Parovi” radila u solarijumu, to nije sprečilo Tijanu Ajfon da se stalno hvali svojim bogatstvom a sada je otkrila i odakle joj novac.

– Imam novca, finansijski su me obezbedili deda i otac. Naše imanje je veliko. Iz seljačke sam porodice i imamo mnogo zemlje. Ne znam zašto je sad pitanje koliko imam para. Možda ću opet raditi u solarijumu, ko zna. Taj solarijum drži moj dobar prijatelj. Pre svega sam foto-model, ali sam pre dve godine radila i u solarijumu. Takođe sam neko vreme radila i u jednom butiku u kojem radi i Ružičina sestra, pa tako i poznajem dotičnu ukućanku. Bila sam čak i na njenom rođendanu – ispričala je Tijana koja je dodala da je bila sa mnogo poznatih ličnosti čija imena ne želi da otkriva, ali da nikada nije bila u vezi sa Vladom Mandićem, kao što se priča.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара:

Oglasi