Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

недеља, 26. април 2015.

Jelena Golubović: Ja živim od predstava

Ivan Marinković ponovo je osuo paljbu po rediteljki Jeleni Golubović. U moru uvreda izrečenih na njen račun, konstatovao je da ona nema zanimanje te da živi od rijalitija u kojima učestvuje.

Jelena Golubović i alo novine




 Jelena je potom objasnila kako sebi obezbeđuje egzistenciju:

- Ja sam do sada režirala, ako niste znali, čak 7 predstava, što nije nimalo jeftino. Da bih to ostvarila morala sam da prodam stan i dva automobila. Kad je prestalo interesovanje za moje predstave ovde ja sam ih prikazivala u inostranstvu. Dobro su me plaćali. Po 1000, 2000 dolara. Uradim 5, 6 predstava i onda se vratim u Srbiju i od toga živim!



Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара:

Oglasi