Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

уторак, 21. април 2015.

Maca Diskrecija ismejala Ivana Marinkovića

Bosanska starleta je žestoko ismejala bivšeg muža Goce Tržan.

 Maca Diskrecija i Ivan Marinković


Brbljiva Maca Diskrecija je u “Parovima” pokazala da je sve samo ne diskretna, pa je pred svim ukućanima ispričala koliki penis ima Ivan Marinković, i još neke detalje iz njihovog burnog odnosa!

– Meni je Gastoz i dalje simpatija i zato nisam mogla da imam intimne odnose sa Ivanom – ispričala je Maca a nakon što ju je Marinković pitao da objasni šta su za nju “intimni odnosi”, bosanska starleta ga je načisto o’ladila:

– Mi smo se zezali, legli smo u krevet i njemu se naravno digao polni organ. Rekao je: “Maco, stvrdnu mi se polni organ”, a ja sam mu rekla da ide da ga izd..a u kadi… On je pokušao da stavi svoj polni organ u moju mi…u… Ja sam videla da on ima samo 15 centimetra, a to meni uopšte ne odgovara!


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара:

Oglasi