Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

петак, 9. август 2013.

Danijel Alibabić: Taksisti me varaju

Milseći da ne poznaje našu prestonicu, jedan taksista pokušao je da prevari pevača Danijela Alibabića.


Slika


- Najviše volim kada me BG taksisti vozaju u obilazak do adrese do koje se stiže za 5min kolima - požalio se pevač. Pitali smo Danijela koliko se često susreće sa tim problemom i da li se požali vozačima: - Uvek me vozaju kao da ne poznajem Bg, ali i ja uvek iskuliram. Nekada kada mi je baš dosadno uđem u raspravu, ali u principu mi je lakše da izađem na kraj sa Vesnom Rivas nego sa taksistima, ako me razumete... - rekao je Alibabić za Pulsonline.  



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Oglasi