Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

уторак, 27. август 2013.

Čabarkapa iznuđivao novac

Prema saznanjima “Alo”, Čabarkapa se tereti da je sa Nemanjom Mladenovićem zvanim Herpes (23) od jednog poznatog beogradskog kriminalca pokušao da iznudi 30.000 evra.


Slika


Oni se sumnjiče i za još jedan pokušaj iznude, a Mladenović i za paljevinu četiri objekta u Beogradu, među kojima su i neki restorani. Čabarkapa je uhapšen 16. avgusta zbog sumnje da je, osim Subotića, pokušao da ubije Bobana Krstića (30) iz Kaluđerice, pod čiji je automobil postavio eksplozivnu napravu. Sumnjiči se i za jedno razbojništvo, četiri paljenja automobila i nedozvoljeno nošenje oružja, jer su kod njega pronađena dva pištolja za koje nije imao dozvole. Pored njega i Mladenovića, uhapšeni su Milorad Radojičić (52) i Novica Stanojkov (28), koji je posle saslušanja pušten na slobodu. Povodom vesti da će Čabarkapa protiv njega podneti krivičnu prijavu zbog lažnog prijavljivanja, Karađorđe Subotić kaže da stoji iza toga da je Čabarkapa pokušao da ga ubije 2009. na putu za Mirijevo, kada je u njegov “golf 5”, kako kaže, ispalio osam hitaca. - On se na sva usta hvalio u Centralnom zatvoru da je pucao na mene. Nije tačno da sam ga prijavio jer je u vezi sa mojom ćerkom Aleksandrom, koja je sada u šestom mesecu trudnoće. I Bobana Krstića hteo je da ubije jer je bio u vezi sa mojom ćerkom Aleksandrom. On je pion u rukama nekih ljudi, a bez tih inspiratora ne bi mogao da radi. Osvetili su mi se nameštenim hapšenjem i time da ću da gajim Čabarkapino dete - ozlojeđen je Subotić, koji optužuje Čabarkapu da je pokrao njega i bivšu suprugu, sa kojom je prethodno bio u vezi. “Ljubi je uzeo ‘pasat SSI’, vredan 15.000 evra, a naterao je da moj bager od 46.000 evra proda za 10.000 evra. Zapalio mi je “mercedes SL kabriolet” od 20.000 evra, BMW 530 od 5.000 evra i prodao je mog konja klanici”, tvrdi Subotić. Ima dovoljno dokaza protiv uhapšenih Kako “Alo!” saznaje u beogradskoj policiji, koja ima dovoljno dokaza protiv uhapšenih, nema pregovora ni sa jednim svedokom iz klana Aleksandra Čabarkape. “Ima dovoljno dokaza i trenutno se ni sa kim ne pregovara”, dodaje naš sagovornik blizak policiji. “Veruje se da je broj ljudi kojima je Čabarkapa pretio na ovaj ili onaj način veći”, objašnjava naš sagovornik blizak istrazi. Čabarkapa se nalazi u pritvorskoj jedinici Specijalnog suda, dok se Mladenović i Radojičić u Okružnom zatvoru. Beogradska policija nada se da će se nakon hapšenja Čabarkape javiti oštećeni građani i podneti krivične prijave. "Ljuba je besna, ćerka je pljunula na mene" Subotić tvrdi da njegova ćerka sada živi u Čabarkapinoj kući, u kojoj je i njegova zakonita supruga Klaudija, sa kojom ima četvoro dece. “Ona je pljunula me mene kao oca i treba da mi se izvini. Moja bivša supuga je besna i zabrinuta zbog svega jer je naša ćerka maloletna i jer je izmanipulisana.  


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Oglasi