Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

недеља, 18. август 2013.

Dado Topić: Neću na Farmu

Oglasio se muzičar povodom pisanja nekih medija da je on jedan od učesnika nove sezone Farme.


Slika


- Prvenstveno želim istaknuti da mi takve vrste reality show-a nisu poslovno interesantne niti potrebne. Isto tako naglašavam da me niko do sada nije kontaktirao u vezi učešća pa tako niti u vezi bilo kakvog honorara. Pretpostavljam da je ova izmišljena najava, još jedan marketinški trik s namerom da se poveća interes i gledanost istog. Kao što znate, ja sam uvek bio i ostaću dosledan i veran svojoj muzici i onome što stvaram i jesam. Moj reality show je - uvek i samo na pozornici pred ljudima koji vole i poštuju mene i moju muziku - napisao je Dado u svom saopštenju.  



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Oglasi