Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

четвртак, 27. октобар 2011.

Slavica Ćukteraš ne gleda Zvezde Granda

Slavica Ćukteraš

Nema gužve na estradi! Dođu novi pevači, pa brzo nestanu. Doduše, poneko i ostane, ali bi bilo mnogo bolje da ih je više, jer bi konkurencija bila veća, pa bi i estrada bila zdravija, kaže u intervjuu za Stars Slavica Ćukteraš. I ne samo to, ona sumnja da će iko biti u stanju da ponovi uspeh prve generacijeZvezde Granda.

- To se jednom događa! A bilo bi stvarno odlično da se pojavi makar još jedna ekipa kao mi. Ipak smo mi prvi. Ljudi su imali emocije prema nama. Saživljavali su se sa svakom našom suzom i pesmom.

* Posebno interesantno bilo je rivalstvo između tebe i Tanje Savić. Jeste li se čule i videle otkako se s bebom i mužem vratila u Srbiju?
- Bila je to zdrava konkurencija i nešto stvarno dobro. Ali, to je toliko puta ispričana i loše prepričana priča da je suvišno bilo šta više reći o toj temi. Možeš li da me pitaš za nekog drugog?

* Pitaću te za tebe. Da li je u tebi proradio materinski instinkt i da li si poželela da imaš dete kao Tanja?
- Ne. Želim prvo da se totalno obezbedim, pa tek onda ću se ostvariti kao majka. Deca nisu igračka da se s njima čovek igra.

* Pratiš li novi serijal Zvezde Granda?
- Ne. Nisam još stigla.
Prati te glas „prgave“ zvezde, ima li u tome istine?
- Prgava ili ne, to sam ja! Ne znam, mislim da to pričaju ljudi koji me ne poznaju, ali ne uzbuđujem se zbog toga.

* Mnogo vremena provodiš na internetu. Da li flertuješ na društvenim mrežama?
- Apsolutno. Ko to ne radi?!

* Ti baš umeš da budeš kućni moljac, da se zatvoriš i ne izlaziš danima.
- Volim taj stil života. Mir, tišinu, životinje, lonac, da kuvam, i šta ćeš lepše!

Нема коментара:

Oglasi