Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

понедељак, 24. октобар 2011.

Jovana Pajić - Svadba na televiziji

Posle skoro dve godine ljubavi i predivne vesti da puna tri meseca iščekuju prinovu, bivša učesnica muzičkog takmičenja Zvezde Granda Jovana Pajić (22) udaće se u oktobru za pevača Tropiko benda Aleksandra Cvetkovića (34).


Međutim, iako su u narednom periodu svakako planirali da stanu na ludi kamen, buduća nevesta iznenada je odlučila da to učini pred kamerama televizije Pink u emisiji Tri puta da i to pre nego što se o tome konsultovala sa svojim izabranikom. Jovana će već 2. oktobra gostovati u emisiji Aleksandre Jeftanović gde će komentarisati svadbe druge dve neveste dok polako iščekuje svoje venčanje koje će se desiti tokom ovog meseca, a potom i prvi put javno preneti utiske sa građanskog, ali i crkvenog venčanja, kao i prve bračne tajne.


- Istina je da ću se udati u okviru emisije Tri puta da i da sam pristala da to učinim pre nego sam o tome razgovarala sa Saletom jer sam bila oduševljena pozivom producenata da se pojavim u takvoj emisiji. (Smeh) Trenutno se moja svadba polako priprema, a dok sve ne bude gotovo pojavila sam se samo u ulozi buduće neveste koja ocenjuje svadbe preostalih parova - ističe Jovana koja će zajedno sa svojim budućim mužem sa kojim već nekoliko meseci deli zajednički život sudbonosno da izgovoriti do kraja oktobra.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара:

Oglasi