Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

четвртак, 13. јун 2013.

Vesna Rivas hoće da smanji grudi

Ne volim ja ove moje četvorke. Htela sam da platim, nisam pitala koliko, ali ne vredi - jadala se pevačica koleginicama.  


Slika


Pati jer ima bujno poprsje. Vesna Rivas tužna je zato što su joj grudi velike. Pevačica se po povratku u Lisović učesnicama rijalitija koji imaju ugrađene silikone požalila da ne može da podnese svoje četvorke. Rivaska je jedna od retkih žena u popularnom šou-programu koja nema ugrađene implantate, a ima najveće grudi. - Išla sa dva puta na kliniku da smanjim grudi i oba puta su me izbacili. Ne volim ja ove moje četvorke. Htela sam da platim, nisam pitala koliko, ali ne vredi - jadala se pevačica koleginicama.  



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара:

Oglasi