Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

понедељак, 27. децембар 2010.

Teniserka Karolina u Parovima

- Dečko je fenomenalno reagovao. Mama me je ohrabrila zajedno sa mojom sestrom Bojanom. Ma svi su me podržali, i moji drugovi, ama baš svi oko mene.
Karolina ističe da se njena mama Marina oduševila kada je videla fotografije.

- Moja mama je rekla da su super. Rekla mi je da sam mlada i lepa i da to treba i da pokažem - priča Karolina i ističe da ne mari za zlurade komentare okoline.


- Kao i u svakom poslu, i u ovom ima negativnih i pozitivnih komentara. Ne marim za negativne komentare. Živimo u maloj sredini, Srbija nije Amerika. U svetu su se sve poznate, lepe žene slikale za „Plejboj“. Ja znam ko sam i šta sam i ne zanima me ništa dalje od toga.


Karolina je pre nekoliko godina imala pauzu u teniskoj karijeri zbog povrede, a tada je i izgubila sponzore.

- Pre tri godine sam imala povredu kolena zbog koje nisam mogla da igram. Tada sam izgubila sve sponzore. Nadam se da će mi ove slike pomoći da nađem sponzore - ističe Karolina koja je počela da igra tenis kada je imala samo četiri godine.
Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара:

Oglasi