Prvi srpski online tabloid - Najnovije vesti, tračevi, slike, skandali, video snimci, pesme, muzika

Oglasi

петак, 29. јануар 2010.

Karamela neće u Velikog Brata

Imitator i šoumen Goran Stojičević Karamela ipak neće u subotu ući u kuću Veliki Brat-a jer je, kako kaže, potcenjen ponudom koju je dobio od produkcije „Emoušn“. Naime, Karamela tvrdi da su mu čelnici te kuće ponudili honorar od 2.000 evra nedeljno, ali ih je on glatko odbio.


Karamela







- Ako su Velji Iliću stvarno nudili 100.000 evra da učestvuje u serijalu, onda je i meni trebalo da ponude bar dvaput više, a ne 2.000 evra nedeljno. Ipak sam ja šoumen i od mene bi se očekivalo da imam nastup 24 sata dnevno - kaže za „Alo!“ Karamela i dodaje da nije samo novac bio razlog za odustajanje.




- Ja sam veoma čudna osoba. Veliki Brat Ne bih mogao da budem u kući sa osobama sa kojima se ne bih družio u privatnom životu. Imam svoje prijatelje koje sam lično odabrao i ne mogu da se na silu sprijateljim s ljudima od kojih se potpuno razlikujem - tvrdi poznati imitator, koji bi sigurno doprineo da gledaoci uživaju u pravoj predstavi koja bi se svakodnevno odigravala u kući.


Sve najnovije vesti, kao i LIVE STREAM možete naći na sajtu Veliki Brat i Veliki Brat Forum

Izvor:Alo

Нема коментара:

Oglasi